Autoklasen Logo
Mercedes
BMW
Audi
VW
Škoda
Toyota
Centru Daune
București - Ilfov
10 ani
garanție
300+
mașini
Centru Partener Constatări Daune
CASCO / RCA

Centru Partener Constatări Daune

Groupama Logo

Punct Oficial Groupama

Program constatări:

Luni — Vineri: 8 — 17

Sâmbătă: 8 — 13

Alocare mașină înlocuire:

fără limită de Km

Timp reparație:

agreat la intrare în service

Garanție 10 ani

Autoconstatare Groupama

Evaluarea daunelor auto acoperite de polița RCA prin serviciul de autoconstatare Groupama

Agent Autoklasen specializat în evaluarea daunelor auto Groupama acoperite de polița RCA/CASCO

Apelați centrul nostru prin chat online sau telefonic - ne ocupăm de deschiderea și finalizarea dosarului

Constatare daună Groupama București

Deschide online un dosar de daună!

Completezi formularul, încarci fotografii cu daunele și ne dai câteva detalii despre eveniment. Pentru început, te rugăm să alegi tipul de asigurare.

Sau contactează-ne direct:

03 71 71 91 91

Procedură daune Groupama

Urmează acești pași simpli pentru dosarul tău Groupama

1

Contactează-ne!

Pentru început te rugăm să ne contactezi prin telefon, WhatsApp sau chat online.

Un expert în daunele auto îți va spune care sunt pașii de urmat și cum poți avea gata dosarul în cel mai scurt timp.

2

Completează documentele

Dacă nu ai completat constatul amiabil sau ai dificultăți în a-l completa, o poți face la sediul nostru cu ajutorul unui constatator auto.

Personalul nostru evaluează daunele și îți confirmă programarea în service.

3

Schimb mașină + reparație

După ce ne-am asigurat că dosarul este complet, poți lăsa mașina avariată la reparat în service.

Pleci de la noi cu o mașină de schimb similară cu a ta sau dintr-o clasă inferioară.

Trebuie să ții cont că avizarea daunelor Groupama se face imediat ce ai fost implicat într-un eveniment rutier, indiferent dacă ai fost sau nu de vină.

Poți veni direct cu autoturismul avariat la noi dacă acesta poate rula și nu pune în pericol ceilalți participanți în trafic. Te așteptăm în fiecare zi de Luni până Vineri între 8 — 17 și Sâmbătă între 8 — 13.

Centrul de constatare daune Groupama se află pe Bd. Theodor Pallady 287, Sector 3 București.

Birou constatări daune Groupama

Centru constatări și reparații daune Groupama

Sector 3 București

📞 CONTACTEAZĂ-NE!
Sună acum
03 71 71 91 91

PROGRAM SERVICE

DESCHIS
LUNI — VINERI:8 — 17
SÂMBĂTĂ:8 — 13

🏢 Locația noastră

Bd. Theodor Pallady 287A, Sector 3

Disponibil

Ce trebuie să faci după un accident ușor cu Groupama

Dacă ai fost implicat într-un accident și ai asigurare Groupama, urmează acești pași pentru a gestiona corect constatarea daunelor și reparațiile:

1Adună informațiile necesare pentru Groupama

Pentru a asigura o constatare corectă a daunelor, ai nevoie de:

  • Informații despre șoferul vinovat: Notează numele, contactul și detaliile asigurării celuilalt șofer implicat în accident.
  • Dovezi clare despre accident: Fă fotografii și filmări ale accidentului, inclusiv detalii despre ora, data și locul producerii acestuia.
  • Detalii despre vehiculele implicate: Notează informațiile ambelor autovehicule avariate, inclusiv numărul de înmatriculare și starea lor după accident.
  • Polița Groupama: Asigură-te că ai la îndemână detaliile poliței de asigurare pentru procesul de autoconstatare.

2Avizarea daunei

Avizarea daunei Groupama presupune notificarea asiguratorului prin serviciul de autoconstatare. Înainte de a ajunge la centrul nostru de constatare daune, asigură-te că ai adunat toate informațiile necesare despre accident.

3Programează autoconstatarea

După ce ai notificat și avizat dauna, programează autoconstatarea la centrul nostru din București. Consultanții noștri specializați în daune Groupama te vor ajuta cu:

  • Consiliere gratuită: Te vom ghida prin procesul specific Groupama, economisind timp și evitând stresul birocraţiei.
  • Întocmirea dosarului: Vom folosi informațiile adunate pentru a întocmi dosarul conform procedurilor Groupama.
  • Garanția unei soluționări rapide: Ne asigurăm că procesul de autoconstatare și reparație se desfășoară conform standardelor Groupama.

4Beneficiază de serviciile Autoklasen!

În timpul procesului de reparație, vei beneficia de:

  • Reparații conforme standardelor Groupama: Mașina ta va fi reparată folosind piese originale și proceduri aprobate de Groupama.
  • Fără costuri suplimentare: Nu trebuie să plătești nimic din buzunar, vei primi mașina imediat ce va fi reparată, conform procedurii Groupama.
  • Mașină la schimb prin Groupama: Pe durata reparației în service-ul din Theodor Pallady 287, îți vom oferi o mașină la schimb din aceeași clasă, în funcție de disponibilitate.

5Acționează rapid

Pentru daunele auto, timpul este esențial. Acționează prompt pentru a beneficia de serviciul de autoconstatare și a asigura o soluționare rapidă a daunelor tale.

DISCUTĂ CU NOI PE CHAT

Un operator îți poate oferi informațiile pe care le soliciți cu privire la constatare, reparație, finalitate dosar de daună.

PROGRAMARE TELEFONICĂ

Programează-te prin telefon sau chat online inclusiv sâmbătă și duminică.

MAȘINĂ DE ÎNLOCUIRE

Îți asigurăm un autoturism cât timp mașina ta se află în service din gama parcului auto de peste 300 de autoturisme.

FINALIZARE DOSAR

Decontarea finală are loc între asigurator și service iar tu poți ridica mașina reparată înainte de efectuarea plății asigurator-service.

Consultanții Autoklasen sunt aici să vă ajute!

Echipa noastră de consultanți specializați în daune auto este gata să vă ofere asistență completă pentru rezolvarea rapidă și eficientă a dosarului dumneavoastră.

Contactați-ne pentru programări, consiliere gratuită sau pentru orice întrebare legată de procesul de constatare și reparații auto.

Paul Constantin

Paul Constantin

Manager recepție

0743 811 837

Stan Antheea

Stan Antheea

Consilier daune

031 9772

Alexandru Anton

Alexandru Anton

Departament daune

031 9665

Rareș Ioniță

Rareș Ioniță

Atelier caroserie

0735 083 040

Ce spun clienții noștri

Întrebări frecvente

Poți consulta secțiunea de întrebări și răspunsuri de mai jos.

Încă ai întrebări?

Consultanții noștri de daune sunt gata să te ajute cu orice întrebare specifică despre dosarul tău.